Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(51)
Forma i typ
Gry i zabawki
(51)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Dostępność
dostępne
(42)
nieokreślona
(9)
wypożyczone
(5)
Placówka
Centrala - Wypożyczalnia
(12)
Filia nr 1
(19)
Filia nr 3
(11)
Filia w Tyliczu
(9)
Filia w Bereście
(5)
Autor
Knizia Reiner
(4)
Galewska-Kustra Marta
(3)
Barbaud Jean (1955- )
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Strzelecki Adam
(2)
Androschuk Leonid
(1)
Barska Maja
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Bauza Antoine
(1)
Biaduń-Maciejewska Monika. Redakcja
(1)
Bobrowski Hubert (historyk)
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Caumont Cédrick
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Colovini Leo
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Deacove Jim
(1)
Derkacz Zbyszek
(1)
Feliks Janusz
(1)
Feliks Janusz Waldemar (1956- )
(1)
Galińska Barbara
(1)
Gorn Ekaterina
(1)
Gołaszewska Izabela
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Kienle Michaela
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kopřivová Monika
(1)
Kryvinis Dymyro
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Kłos Joanna
(1)
Kłos Joanna (graficzka)
(1)
Larek Tomasz
(1)
Larek Tomek
(1)
Ling Wei-Min
(1)
Madejski Jan
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Malmioja Kalle
(1)
Martynets Denys
(1)
Matusik Krzysztof
(1)
Mroczek Olga
(1)
Mrożek-Zielińska Kamila
(1)
Newskiy Oleksander
(1)
Niedźwiedź Jakub (tłumacz)
(1)
Pogoda Łukasz M
(1)
Provoost Thomas
(1)
Romanov Pavel
(1)
Romanova Anastasia
(1)
Rychel Piotr
(1)
Rychlicka-Borzechowska Monika
(1)
Rzadek Wojciech
(1)
Sklyuev Igor
(1)
Sobich-Kamińska Anna
(1)
Sobkowiak Monika
(1)
Sorrentino Silvano
(1)
Stachera Wojciech
(1)
Stosik Anna
(1)
Struczyńska Katarzyna Anna
(1)
Szoblik Dorota
(1)
Szwalski Wojciech
(1)
Teuber Klaus (1952- )
(1)
Ulatowska Agnieszka (1977- )
(1)
Urbaniak Katarzyna (1986- )
(1)
Vogt Rolf
(1)
Vohwinkel Franz
(1)
Wrede Anja
(1)
Zwierzyński Michał
(1)
Zygmuntowicz Artur
(1)
Żabicka Monika
(1)
Żenczykowski Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
2018-
(1)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(50)
Odbiorca
Dzieci
(17)
Młodzież
(12)
Dorośli
(11)
9-13 lat
(7)
14-17 lat
(6)
6-8 lat
(6)
0-5 lat
(5)
5-8 lat
(2)
9-17 lat
(2)
18+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Język polski
(2)
Czarownice i czarownicy
(1)
Ekspansja Wszechświata
(1)
Kalambury
(1)
Koty
(1)
Magia
(1)
Motoryka mała
(1)
Motyle
(1)
Plansze do gry
(1)
Pucio (postać fikcyjna)
(1)
Rośliny ozdobne
(1)
Słowa
(1)
Trening umysłu
(1)
Wszechświat
(1)
Wymowa
(1)
Gatunek
Wiersze
(4220)
Powieść
(3053)
Powieść polska
(2826)
Powieść obyczajowa
(2512)
Opowiadania i nowele
(2290)
Gry planszowe
(-)
Powieść amerykańska
(2048)
Powieść angielska
(1007)
Kryminał
(989)
Pamiętniki polskie
(749)
Opowiadanie dziecięce polskie
(658)
Thriller
(636)
Bajki i baśnie
(619)
Wydawnictwa popularne
(617)
Opowiadanie polskie
(598)
Powieść historyczna
(586)
Opracowanie
(546)
Biografie
(526)
Biografia
(520)
Publikacja bogato ilustrowana
(471)
Romans
(429)
Powieść przygodowa
(409)
Powieść młodzieżowa polska
(395)
Dokumenty dźwiękowe
(365)
Pamiętniki i wspomnienia
(363)
Saga rodzinna
(337)
Fraszki
(321)
Literatura dziecięca polska
(317)
Fantastyka
(314)
Powieść niemiecka
(309)
Wydawnictwa dla dzieci
(302)
Fantasy
(301)
Poradnik
(299)
Książki mówione
(296)
Publicystyka polska
(285)
Sensacja
(282)
Poezja polska
(276)
Literatura polska
(265)
Książki dla małych dzieci
(262)
Poezja dziecięca polska
(262)
Broszura
(255)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(253)
Reportaż
(249)
Powieść norweska
(230)
Powieść francuska
(217)
Powieść dziecięca polska
(213)
Książka obrazkowa
(211)
Powieść psychologiczna
(201)
Przypowieść
(200)
Antologie
(188)
Pieśń
(181)
Antologia
(179)
Komiks
(171)
Publikacje dla dzieci
(167)
Powieść młodzieżowa angielska
(160)
Powieść kryminalna
(155)
Przewodniki turystyczne
(144)
Literatura podróżnicza polska
(142)
Powieść dziecięca angielska
(133)
Poradniki
(132)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(130)
Materiały pomocnicze dla szkół
(129)
Podręczniki akademickie
(129)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(128)
Powieść biograficzna
(125)
Powieść szwedzka
(124)
Literatura amerykańska
(118)
Publicystyka
(118)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(108)
Esej
(106)
Dramat polski
(104)
Literatura młodzieżowa polska
(97)
Powieść rosyjska
(95)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(94)
Wywiad dziennikarski
(94)
Audiobooki
(92)
Pamiętniki amerykańskie
(92)
Tragedia
(88)
Wywiady
(88)
Relacja z podróży
(87)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(86)
Opowiadania i nowele przygodowe
(86)
Reportaż polski
(86)
Książki dla najmłodszych
(85)
Romans historyczny
(85)
Treny
(85)
Powieść sensacyjna
(83)
Encyklopedie
(81)
Powieść kanadyjska
(80)
Podręczniki
(78)
Albumy
(77)
Opowiadanie amerykańskie
(76)
Gry i zabawy umysłowe
(74)
Ćwiczenia i zadania
(74)
Poemat
(73)
Przewodnik turystyczny
(73)
Powieść erotyczna
(72)
Powieść hiszpańska
(72)
Książka zabawka
(71)
Przepisy kulinarne
(70)
Literatura angielska
(69)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(19)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
51 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kolory magii / Wei-Min Ling ; ilustracje Tomek Larek. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2019. - 1 pudełko ; 13,5x13,5 x5 cm.
Czas gry: 20 min.
Zawartość pudełka: 6 wież (5 wież w różnych kolorach + 1 wieża z torem rund), 38 kart składników, 2 żetony postaci, 6 tajnych kart, 2 karty pomocy, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2 graczy w wieku od lat 10.
Strategia, planowanie, emocje! Odwiedzaj wieże i gromadź dostępne tam magiczne składniki. Wykorzystuj je do rzucania zaklęć. Im więcej zgromadzisz składników, tym więcej punktów zdobędziesz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Filia w Tyliczu
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Totalne zasmoczenie / Jan Madejski ; ilustrator Wojciech Stachyra. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Zielona Sowa, copyright 2020. - 1 pudełko ; 21x14x4 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 48 żetonów Bohaterów, 26 kart Smoków, 12 żetonów Tarczy, karta Amuletu Totalnego Zasmoczenia, 5 kart Pomocy, instrukcja.
Gra dla 2-5 graczy. Czas rozgrywki 20-30 minut.
Czarodziej Almanak użył Amuletu Totalnego Zasmoczenia i przejął kontrolę nad mieszkańcami Smoczej Puszczy. Teraz naciera ze swoją armią na Miasto za Murem, aby obalić króla Jacentego! Piątka bohaterów: smok Gniewko, królewna Izabela, rycerz Sergiusz, rumak Łomot i Fochmistrzyni Rozczesalska stają im naprzeciw! Gra na spostrzegawczość, spryt i szybkość, której fabuła osadzona jest w świecie książek z serii „Smocze opowieści” autorstwa Marcina Mortki. Wciągająca, szybka rozgrywka dostarczy wielu emocji najmłodszym graczom i fanom przygód Izabeli i Gniewka. [Nota Wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Filia w Tyliczu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyspa Kwitnącej Wiśni / projektant gry Kalle Malmioja; ilustrator Ossi Hiekkala; tłumaczenie instrukcji Jakub Niedźwiedź. - [Bielsko-Biała] : Wydawnictwo Lucrum, [2019]. - 40 kostek zasobów, 6 kart początkowych, 60 kart architektów, 8 kart specjalnego punktowania, 5 kart kolejności graczy, 5 kart podsumowania punktacji, instrukcja; 18x13x4 cm.
Liczba graczy: 2-5; Czas gry: 30 min; wiek 8+
Unikalna mieszanka gry karcianej i puzzli, w której o pasujące nam elementy musimy twardo zawalczyć z przeciwnikami. Nieszablonowe połączenie mechaniki trick-taking i układania własnej planszy. Fabuła gry: cesarz Japonii zebrał architektów i nakazał, aby u podnóża góry Fudżi powstało miasto godne jego Cesarstwa. Architekci, czyli gracze przystępują do zadania. Każdy dobiera karty, aby jak najlepiej zrealizować swój projekt zabudowy Wyspy. Powstają miasta, jeziora, lasy i fabryki... Wszystko jest ocenianie i punktowane. Wygrywa gracz-architekt, który stworzy najbardziej prestiżowy projekt miasta. Dzięki unikalnemu mechanizmowi gry żadna rozgrywka nie będzie przypominała poprzedniej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakręcone robale / pomysł i zasady gry: Krzysztof Matusik ; ilustracje: Anna Cywińska. - Częstochowa : KUKURYKU Julia Pogorzelska, [2019]. - 1 gra (96 tafelków o wymiarach 50x50 mm, notes z tabelą wyników, instrukcię) : karton, plastik, kolor ; w pudełku + instrukcja
Liczba graczy: 2-4. Wiek: 5+
Zakręcone robale to wciągająca i emocjonująca gra dla całej rodziny. Celem gry jest ułożenie jak najwięcej długich gąsienic. Czyj robal będzie najdłuższy? Kto będzie miał ich najwięcej? Kto wykaże się sprytem i logicznym myśleniem? Zadanie nie jest łatwe, bo robaczki trzeba stworzyć z poplątanych elementów. Wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej punktów za swoje okazy. Pamiętaj! Każdy robal musi mieć głowę i ogon. Zestaw zawiera: - 96 tafelków o wymiarach 50 x 50 mm - instrukcję
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piraci 7 mórz [Gra] / Oleksander Newskiy, Oleg Sidorenko ; ilustracje: Denys Martynets, Leonid Androschuk, Pavel Romanov, Dymyro Kryvinis ; tłumaczenie: Monika Żabicka. - Ukraina : Igames, 2017. - 1 gra (1 plansz, 1 plansz pomocnicza, 28 kart postaci, 31 kart przygód, 60 kart łupów, 6 żetonów czaszek, 12 żetonów rytuałów, 4 żetony korsarzy, 4 żetony 40/80 skrzyń, 30 znaczników yin-yang, 1 tekturowa linijka, 1 plansz przygód, 4 znaczniki punktacji, 1 znacznik pierwszego gracza, 1 znacznik ostatniej rundy, 44 kości) : papier, plastik ; w pudełku blaszanym 26,5x26,5x4 cm + instrukacja (15, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 26x26 cm).
Czas gry: 60 min.
Liczba graczy: 2-4.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 20,00 zł.
Gra zakupiona w ramach projektu "Wypożyczalnia zabawek edukacyjnych", realizowanego w ramach budżetu partycypacyjnego na 2018 r.
Piraci 7 Mórz to innowacyjna, szybka gra planszowa, w której każdy gracz zostaje kapitanem pirackiej floty, a jego zamiarem, jak to u Piratów bywa, będzie wzbogacenie się niskim kosztem i nakładem pracy wyrywając towar z ładowni kupieckich karawel.. źródło opisu: https://www.rebel.pl/product.php/1,1523/103735/Piraci-7-Morz.htmlhttps://www.rebel.pl/product.php/1,606/9665/Wsiasc-do-Pociagu-Europa.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smok Wawelski / autor Łukasz M. Pogoda ; ilustracje Maja Barska. - Warszawa : Granna, copyright 2018. - 1 gra (figurka Smoka Wawelskiego, 6 figurek dzielnych rycerzy, 6 figurek sztucznych zwierząt, kolorowa kostka) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x19x28 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 16 cm).
(Legendy Polskie)
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 15 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Tyliczu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Emocje[Gra planszowa] / Julia Pogorzelska ; oprac. Olga Mroczek. - Częstochowa : Kukuryku , [2018]. - Pudełko (Gra zawiera: instrukcję, 112 kart z zadaniami, 16 okrągłych kart z emocjami, planszę z 8 puzzli, 1 kostkę, 4 pionki) :ilustracje kolorowe ; 22 x 24 cm.
Porozmawiajmy sobie o emocjach. Tak na wesoło, ale też na poważnie. Złość, radość, niepokój, gniew, smutek, miłość... To one nami rządzą. Czasami potrafimy je ujarzmić, a czasami dajemy się im ponieść. Ważne, abyśmy je poznali i umieli o nich rozmawiać. Może dzięki temu uda się kiedyś wyjść z trudnej życiowej sytuacji. Gra "Emocje" to świetna pomoc w poznaniu siebie i swojego otoczenia. Trochę zabawy i trochę... psychologii dla każdego, dla dziecka i dorosłego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pustyni i w puszczy : na podstawie powieści Henryka Sienkiewicza / Wojciech Rzadek; ilustracje Anna Stasik; opieka naukowa Tomasz Majkowski. - Kraków : Agencja Promocyjna Oko, 2017 - plansza z mapą podróży, 27 kart przygód , 28 kart pytań, 24 kafelki przygód, 34 żetony z zasobami na drogę, 16 znaczników zasobów, sakiewka na żetony, instrukcja
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Gra dla 2-4 osób; wiek 8 +
Starannie wydana, pięknie ilustrowana gra planszowa, oparta na znanej wszystkim powieści Henryka Sienkiewicza, przeznaczona dla graczy od 8 do 100 lat. Przyjazne, łatwe do zrozumienia zasady gry wymagają kooperacji i myślenia strategicznego. Grać można na różnych poziomach trudności od 45 minut do 1,5 godziny, w związku z czym gra świetnie sprawdza się zarówno w szkole czy w bibliotece, jak i w wielopokoleniowej rodzinie. Gra planszowa zintegrowana jest, za pomocą QR kodów z internetową platformą wiedzy www.sienkiewicz.promocjaksiazki.pl na której znajduje się mnóstwo przystępnie podanych informacji na temat powieści Henryka Sienkiewicza oraz Afryki początku XX wieku. Aby zagrać na poziomie podstawowym, nie trzeba znać powieści Henryka Sienkiewicza, jednak rozgrywka, bardzo do lektury zachęca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podaj łapę / autor Anna Sobich-Kamińska ; ilustracje Katarzyna Urbaniak. - Warszawa : Wydawnictwo Zielona Sowa, copyright 2020. - 1 gra (1 plansza z 5 puzzli, 4 karty postępu, 16 kart właścicieli, 16 kart psów, 13 kart zdarzeń, 30 kart pomocy, 4 pionki graczy, 1 znacznik pierwszego gracza, 16 znaczników postępu, 4 znaczniki energii, 1 znacznik rundy, 1 znacznik akcji ) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 27x27x7 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje ; 20 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20-40 minut.
Gracze zostają wolontariuszami schroniska i pomagają znaleźć odpowiednie domy dla psów. Uczestnik gry musi zaplanować i wykonać plan treningowy dla swoich podopiecznych, aby usprawnić ich umiejętności i wzmocnić pożądane cechy. Każdy z opiekunów, chcących zaadoptować zwierzaka, oczekuje innych cech. Niektórzy szukają psa towarzyskiego i cierpliwego, a inni - odważnego i silnego. Podaj łapę i zostań przyjacielem zwierząt! Zawartość pudełka: - plansza z 5 puzzli - 4 duże karty Postępu - 16 kart Właścicieli - 16 kart Psów - 13 kart Zdarzeń - 30 kart Pomocy - 4 pionki graczy - 1 znacznik Pierwszego gracza - 1 znacznik Rundy - 1 znacznik Akcji - 16 znaczników Postępu- 4 znaczniki Energii - Instrukcja Wiek: 6+
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Filia w Tyliczu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dinogang / autor gry Adam Strzelecki ; ilustracje Kamila Mrożek-Zielińska. - Gdynia : Trefl, [2020]. - 1 gra (dwustronna plansza, 60 kart dinozaurów, 3 karty startowe, 5 żetonów dinozaurów wariantu podstawowego, 10 żetonów dinozaurów wariantu zaawansowanego, 18 znaczników lawy, 1 znacznik przysmaków) : karton, tektura, kolor ; 25x25x6 cm + 1 instrukcja (24 strony : ilustracje ; 21 cm).
Gra przeznaczona dla 2-5 graczy, wiek 6+. Czas gry 30-60 min.
Życie na Wyspie Dinozaurów nie jest łatwe. Terenu jest mało i każdy gatunek chce zdobyć dla siebie jak największy skrawek ziemi. Dokładaj swoje dinozaury tak, by stworzyły jak najliczniejszy gang i zablokowały inne gatunki. Podrzucaj przeciwnikom gorącą lawę lub podkładaj przysmaki, by pokrzyżować ich plany. Zdobądź Wyspę tylko dla Twojego DinoGangu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotki / Adam Strzelecki. - Gdynia : Trefl, [brak daty wydania]. - 1 gra (4 plansze - poduszki graczy, 32 kafelki kotów, 55 kart przynęt) : papier, karton, kolor ; w pudełku 24x24x5 cm + instrukcja (24 strony : ilustracje ; 21 cm)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30-60 minut.
Zdobądź sympatię najfajniejszych kotów w okolicy. Zwabiaj je kocimi przysmakami i zabawkami, by podeszły właśnie do Ciebie, i zdobądź tytuł Największego Miłośnika Kotów! Uważaj jednak na biegającego po okolicy psa – jego szczekanie wystraszy nawet najodważniejszego kotka!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dinozaury : 9 gier typu SNAP. / ilustracje: Wojciech Szwalski. - Częstochowa : Adamigo, [b.r]. - 1 pudełko 22x25 cm
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Pudełko zawiera: 48 sztuk dużych kart ; instrukcję.
Zestaw zawiera 48 kart o wymiarach 11x7,4cm oraz instrukcję z opisem dziewięciu gier rodzinnych. Gry zawierają elementy edukacyjne oraz gwarantują wiele emocji w trakcie rozgrywki. Podczas wesołej zabawy gracze ćwiczą spostrzegawczość, pamięć i refleks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Catan : Kosmos / Klaus Teuber - Kosmos [wersja polska: GALAKTA] ; 2015. - 1 gra (6 części planszy, 4 pionki sojuszników, 40 szt. połówki medali, 36 żetonów z liczbami, 16 sektorów kosmosu, 16 żetonów specjalnych, 100 kart surowców, 32 karty spotkań, 12 kart pomocy, 20 kart sojuszników, 92 pionki, 4 statki-matka, 28 kolorowych kulek, 20 szt ładowni, 24 szt. działoał 24 szt. silników, 1 podajnik na karty, 1 podajnik z modułami, 2 kości, 1 arkusz z 8 naklejkami, 1 instrukcja, 1 almanach, 11 woreczków strunowych) : karton, tektura, plastik, wielokolorowy ; w pudełku 37x29x13 cm +instrukcja (8 stron : ilustracje ; 28 cm), almanach (20 stron : ilustracje ; 28 cm).
Gracze są osadnikami na niedawno odkrytej wyspie Catan. Każdy z nich przewodzi świeżo założonej kolonii i rozbudowuje ją, stawiając na dostępnych obszarach nowe drogi i miasta. Każda kolonia zbiera dostępne dobra naturalne, które są niezbędne do rozbudowy osiedli. Gracz musi rozważnie stawiać nowe osiedla i drogi, aby zapewnić sobie dostateczny, ale zrównoważony dopływ zasobów, a jeśli ma ich nadmiar – prowadzić handel z innymi graczami sprzedając im owce, drewno, cegły, zboże lub żelazo, a pozyskując od nich te zasoby, których ciągle mu brakuje. Pierwszy z graczy, który uzyska dziesięć punktów z wybudowanych przez siebie dróg, osiedli i specjalnych kart – wygrywa. Dlaczego pokochasz tę grę? • To gra, do której najczęściej się wraca. System budowania planszy i prowadzenia gry sprawia, że każda gra bardzo różni się od poprzedniej. Ta gra się po prostu nie nudzi! • Jeśli wygrasz, wiesz, że wygrałeś dzięki przemyślanej strategii i mądrym decyzjom. Jeśli przegrałeś, czujesz, że byłeś bardzo, bardzo blisko zwycięstwa, zabrakło tylko odrobiny szczęścia. Następnym razem z pewnością ci się uda! • Gra nie bez powodu jest najczęściej nagradzaną grą na świecie. Wiele dróg do zwycięstwa, handel między graczami, który czasami przybiera rozmiar prawdziwego targu, i wspomniana wcześniej błyskotliwa mechanika gry zauroczą każdego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Bereście
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Krówka w kuchni[Gra planszowa]. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Ksiegarnia,copyright 2017. - Pudełko (Gra zawiera: instrukcję, drewnianą łyżkę, 20 kart składników, 5 kart z myszką, 6 ściągawek, 16 płytek składników, płytkę z myszką, podkładkę z garnkiem) :ilustracje kolorowe ;20 x 20 cm.
(Zagrajmy, mamo)
Gracze pomagają krówce przyrządzić posiłek. Jedna z osób będzie wystukiwać łyżką sylaby składników potrzebnych do gotowania. Pozostali gracze starają się jak najszybciej odnaleźć płytkę z wystukiwanymi składnikami. Osoba, która znajdzie ją jako pierwsza, zdobywa punkt. Gra toczy się do momentu, gdy jeden z graczy zdobędzie 5 punktów. Gra rozwija u dzieci umiejętność sylabizowania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czacha dymi : 162 ciekawostki ze świata / pomysł i opracowanie Artur Zygmuntowicz ; ilustracje Dorota Szoblik. - Warszawa : Promatek, [2015]. - 1 gra (1 plansza, 1 kostka, 4 pionki, 162 karty z pytaniami): karton, tektura, plastik; w pudełku 20x22x6 cm + instrukcja
W pudełku: plansza, kostka i 4 pionki, 162 karty z pytaniami, instrukcja.
Czacha Dymi to nie tylko gra planszowa, ale też kopalnia ciekawych, zaskakujących i zabawnych informacji. Poza wiedzą, w grze przyda się odrobina szczęścia, taktyki i intuicji. Po drodze czekają na Ciebie roszady, przestoje i podchwytliwe pytania, od których CZACHA DYMI!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Activity. - [Wiedeń] : Piatnik, cop. 2010. - Pudełko : plansza, karty, pionki ; wym. pudełka 40x28,5x5,5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Pudełko zawiera : plansza do gry, 440 kart (na każdej 6 haseł), 1 klepsydra, 4 pionki, instrukcja.
Gra dla 3-16 osób.
Czas rozgrywki: 20-60 min.
"Activity" jest grą, umożliwiającą wykazanie się różnymi formami kreatywności. Hasła przedstawiane są kolegom z drużyny rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego. Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficznie, nie może nic mówić ani też gestykulować. Rysunek nie może zawierać liter ani cyfr. Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej. Jeżeli pokazuje hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może też wskazywać żadnych przedmiotów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Angielski domino : gra językowa [Gra] / ilustracje Hoya. - Warszawa : Granna sp. z o.o., 2009. - 1 pudełko ; 19 cm x 27 cm x 5 cm + intrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Zawartość pudełka : 28 kartoników, instrukcja, książeczka i słownik, dodatkowa gra pary 24 kart.
Liczba graczy 1-4, wiek 4+
Nauka angielskiego przez zabawę! Domino Gra Językowa to świetny sposób na rozrywkową naukę języka angielskiego. W tę rodzinną grę dzieci bardzo często ogrywają dorosłych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Buziaki śmieszaki. [Gra] - Częstochowa : Adamigo, 2016. - 1 pudełko ; 18 cm x 28 cm x 3 cm.
Forma i typ
Zawartość pudełka : 54 elementy układanki.
Liczba graczy 1-4, wiek 3+
Niekoniecznie pasujące do siebie części twarzy wyrażające różne emocje, z pewnością rozbawią i zaciekawią maluszka. Ilość elementów gry gwarantują zabawę, która szybko się nie znudzi, ponieważ istnieje ponad 5 832 możliwości ułożenia różnych, najdziwniejszych min. Dzięki takiej zabawie maluch nauczy się rozróżniać emocje, odczytywać je, rozumieć nie tylko swoje nastroje, ale także innych otaczających go ludzi. Dodatkowym atutem gry jest również jej walor humorystyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieci kontra rodzice : ale kosmos - Warszawa : Kangur, [2020]. - 1 gra (54 karty do gry, 2 karty pułapki, 12 żetonów ) : karton, kolor ; w pudełku 18x17x4cm + instrukcja (1 strona : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Liczba graczy: 2 drużyny lub 2 osoby (dziecko i dorosły). Wiek graczy 6+.
Skąd pochodzą kosmici? Czy pies był w kosmosie? Kiedy dolecimy na Marsa? Te i inne pytania sprawią, że przeniesiecie się w kosmiczny świat, by odkryć nieznane. Dzieci rywalizuj z rodzicami. W grze znajdziecie pytania przygotowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Tyliczu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Junior scrabble. - Warszawa : Mattel, copyright 2009. - 1 pudełko (dwustronna plansza, 84 płytki, 29 niebieskich żetonów i 16 cerwonych, woreczek) : karton, plastik, materiał, kolor ; w pudełku 37x23x4 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 30 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Dwie wspaniałe gry słowne w jednej. 1 – Słowa i obrazki – młodsze dzieci, bawiąc się, łączą litery obrazki pomagają wymyślać słowa. 2 – Kolory i litery – starsze dzieci same układają słowa i próbują zestawić literki na kolorowych premiowych polach. Gra wymaga: - znajomości cyfr i liter oraz reguł budowania z nich słów - pewnego zasobu słów - umiejętności dokonywania analizy słów (głosowanie, literowanie, sylabizowanie). Gra rozwija: - analizę i syntezę wzrokową i słuchową - poszerza zasób słów, jakimi czynnie posługuje się dziecko - przybliża podstawowe wiadomości językowe, takie jak odmiana słów - zdolność myślenia strategicznego - umiejętność czekania na efekt pracy, ponieważ trzeba systematycznie wykładać litery i wybierać promowane pola, żeby na koniec uzyskać żeton - nagrodę Potencjał rozwojowy: - w nauce języków (ojczystego i obcych) - budując samodzielne wypowiedzi wymagające twórczego podejścia do języka - w zadaniach wymagających samodzielnego planowania i strategicznego myślenia (zadania logiczne, matematyczne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej