Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(136)
Forma i typ
E-booki
(260646)
Książki
(62775)
Audiobooki
(17573)
Proza
(10164)
Poezja
(5186)
Gry i zabawki
(136)
Czasopisma
(3511)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1260)
Publikacje popularnonaukowe
(628)
Komiksy i książki obrazkowe
(435)
Poradniki i przewodniki
(338)
Publikacje dydaktyczne
(334)
Dramat (rodzaj)
(209)
Publikacje naukowe
(150)
Publikacje religijne
(84)
Publikacje fachowe
(46)
Albumy i książki artystyczne
(39)
Publikacje informacyjne
(25)
Druki ulotne
(20)
Mapy
(20)
Książka
(15)
Muzyka
(14)
Filmy i seriale
(8)
Artykuły
(6)
Ksiażki
(6)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Publikacje promocyjne
(5)
Powieść
(4)
Ksiązki
(3)
Nuty
(3)
Książki
(2)
IBUK Libra
(2)
Legimi
(2)
Literatura faktu
(2)
NASBI
(2)
Obraz
(2)
ProzaLiteratura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Rysunki
(2)
Dramat
(1)
Fotografie
(1)
Gry i zbawki
(1)
Komiksy
(1)
Komiksy i powieści graficzne
(1)
Ksiki
(1)
Ksiąźki
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książki Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Książki Proza
(1)
Książki obrazkowe
(1)
Ksi᧺ki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicytyka
(1)
Literatura faktu,eseje, publicystyka
(1)
Literatura podróżnicza
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Poradniki
(1)
Poza
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
Przewodniki
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje nonaukowe
(1)
Wolumin nc
(1)
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa
(1)
Dostępność
dostępne
(103)
nieokreślona
(23)
wypożyczone
(21)
Placówka
Centrala - Wypożyczalnia
(38)
Filia nr 1
(57)
Filia nr 3
(19)
Filia w Tyliczu
(18)
Filia w Bereście
(15)
Autor
Galewska-Kustra Marta
(7)
Knizia Reiner
(5)
Kłos Joanna (graficzka)
(4)
Kłos Joanna (grafik)
(3)
Pogorzelska Julia
(3)
Barbaud Jean (1955- )
(2)
Cywińska Anna
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Nigelli Benedetta
(2)
Nowak Jan (1963- )
(2)
Sobisz Hanna
(2)
Strzelecki Adam
(2)
Szulc Cezary
(2)
Szwalski Wojciech
(2)
Androschuk Leonid
(1)
Aroush Koby Ben
(1)
Barska Maja
(1)
Bartkowicz Marek (1960- )
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Bauza Antoine
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Bernard Pascal
(1)
Biaduń-Maciejewska Monika. Redakcja
(1)
Bieniek - Zaremba Gabriela
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bobrowski Hubert (historyk)
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Brassart René
(1)
Brown Peggy
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Bugrenkova Olena
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Bélineau Nathalie
(1)
Caumont Cédrick
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Choux Nathalie (1967- )
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Colovini Leo
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Deacove Jim
(1)
Delmé Tom
(1)
Derkacz Zbyszek
(1)
Dobosz Zbigniew
(1)
Dorra Stefan (1958- )
(1)
Ermakova Daria
(1)
Evarts Denise
(1)
Evarts Madeleine
(1)
Evarts Max
(1)
Evarts Miranda
(1)
Faidutti Bruno
(1)
Feliks Janusz
(1)
Feliks Janusz Waldemar (1956- )
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Galewska-Kustra Marta (logopeda)
(1)
Galewska-Kustra Marta. Autor
(1)
Galińska Barbara
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gorn Ekaterina
(1)
Gołaszewska Izabela
(1)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Hussung Thomas
(1)
Innes Andrews
(1)
Kienle Michaela
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kopřivová Monika
(1)
Korbiel Małgorzata
(1)
Korobkiewicz Karia
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kryvinis Dymyro
(1)
Kręcicki Witold Piotr
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kłos Joanna
(1)
Larek Tomasz
(1)
Larek Tomek
(1)
Lech Jacek DBN
(1)
LepiankaGerard
(1)
Ling Wei-Min
(1)
Lis Katarzyna
(1)
Madejski Jan
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Malarczyk Agnieszka (ilustratorka)
(1)
Malmioja Kalle
(1)
Martynets Denys
(1)
Matusik Krzysztof
(1)
Matz Agnieszka
(1)
Mekdjian Christelle
(1)
Meylus Anastasia
(1)
Miłuńska Alicja
(1)
Miłuński Filip
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mroczek Olga
(1)
Mrożek-Zielińska Kamila
(1)
Murawska Iwona
(1)
Musiał Łukasz
(1)
Myst Magnus
(1)
Nedergaard Andersen Martin
(1)
Newskiy Oleksander
(1)
Niedźwiedź Jakub (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(40)
2010 - 2019
(87)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(72)
2018-
(1)
Kraj wydania
Polska
(136)
Język
polski
(135)
Odbiorca
Dzieci
(66)
0-5 lat
(29)
Młodzież
(29)
6-8 lat
(25)
Dorośli
(22)
9-13 lat
(21)
14-17 lat
(12)
18+
(4)
5-8 lat
(2)
9-17 lat
(2)
6-12 lat
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura francuska
(2)
Literatura niemiecka
(2)
Literatura duńska
(1)
Temat
Gry planszowe
(20)
Gry i zabawy umysłowe
(12)
Zwierzęta
(4)
Piłka nożna
(3)
Pucio (postać fikcyjna)
(3)
Dinozaury
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy
(2)
Język polski
(2)
Koty
(2)
Spostrzeganie
(2)
Układanki
(2)
Warzywa
(2)
Zabawa
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Czarownice i czarownicy
(1)
Ekspansja Wszechświata
(1)
Gra słów
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry pamięciowe
(1)
Gry pamięciowe, zręcznościowe
(1)
Gry planszowe dla najmłodszych
(1)
Gry strategiczne
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Język angielski
(1)
Kalambury
(1)
Korekcja mowy
(1)
Krzesła i fotele
(1)
Kurnik
(1)
Magia
(1)
Mikołajek (postać fikcyjna)
(1)
Motoryka mała
(1)
Motyle
(1)
Mowa
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauka
(1)
Nauka czytania
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Owady
(1)
Owoce
(1)
Pamięć
(1)
Pismo
(1)
Plan dnia
(1)
Plansze do gry
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Psy
(1)
Rośliny ozdobne
(1)
Rzeczywistość rozszerzona
(1)
Scrabble
(1)
Sen
(1)
Strach
(1)
Strażacy
(1)
Słowa
(1)
Trening umysłu
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Wieczór (pora dnia)
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wszechświat
(1)
Wymowa
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Zwierzęta wodne
(1)
Temat: miejsce
Opole (woj. opolskie)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(51)
Gry planszowe
(51)
Gry edukacyjne
(18)
Gry i zabawy
(12)
Gry w karty
(10)
Plansze do gry
(8)
Książka zabawka
(6)
Książki dla małych dzieci
(6)
Układanki
(4)
Broszura
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Karty do gry
(3)
Gra karciana
(2)
Gry logiczne
(2)
Gry strategiczne
(2)
Książka obrazkowa
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Zagadki
(2)
Gry dla dzieci
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry karciane
(1)
Gry sportowe
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Gry zręcznościwe
(1)
Instrukcja do gry
(1)
Karta popup 3D
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Książka-zabawka
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(51)
Edukacja i pedagogika
(12)
Językoznawstwo
(1)
136 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry 20 minut
Liczba graczy 2-5
Zawartość pudełka: 1 plansza, 5 figurek żółwi, 5 płytek z żółwiami, 52 karty, instrukcja
Żółwie to sympatyczne zwierzątka drepczące bez pośpiechu z miejsca na miejsce. Jednak gdy dostrzegą sałatę, natychmiast popędzą w jej kierunku. Celem gry jest doprowadzenie swojego żółwia do sałaty. Jeżeli podczas gry kilka żółwi spotka się na jednym polu, wskakują jeden na drugiego z nadzieją, że uda im się przebyć część trasy na skorupie innego żółwia!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tytus, Romek i A'Tomek : gra planszowa / autor reguł gry Reiner Knizia ; ilustracje na podstawie komiksu stworzonego przez Henryka Jerzego Chmielewskiego. - Warszawa : Egmont Polska, © 2015. - 1 gra (1 plansza, 96 żetonów komiksu, 30 kokosów, 50 debilardów, 14 orderów, 22 plansze komiksu, 5 zasłonek, pionek Papcia Chmiela) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
GRA PLANSZOWA. Gra dla wszystkich fanów Tytusa. Ciekawe reguły zapewnią dobrą zabawę także tym graczom, którzy nie znają komiksu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka : 4 dwustronne plansze, 60 płytek zwierząt ,tor punktów, 4 znaczniki graczy, instrukcja.
Gra dla 1-4 osób. Czas rozgrywki : 20 min.
W grze występują cztery gatunki zwierząt żyjących w Australii: dziobaki, koale, kangury i lotopałanki. Zadaniem graczy jest rozmieszczenie płytek zwierząt na swoich planszach w taki sposób, aby różne gatunki nie spotkały się na tej samej łące. Za każdą łąkę z jednym gatunkiem zwierząt, gracze dostaną na koniec gry punkty. Wygra osoba, która zdobędzie ich najwięcej. [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, karty z retro zdęciami, karty z pytaniami, 12 drewnianych fugurek, instrukcja.
Gra dla 2 do 12 osób.
Czas gry: 60-120 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fabryka języka / autor Małgorzata Korbiel ; ilustracje Agnieszka Matz. - Warszawa : Zielona Sowa, © 2018. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki, 50 dwustronnych kart) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 23x27x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 20 cm).
GRA PLANSZOWA. Opracowana przez logopedkę gra planszowa, w której każdy z graczy buduje swojego robota. Zdobywanie poszczególnych części nie jest jednak łatwe – gracze muszą wyćwiczyć swoje usta i języki. Wykonując polecenia z kart zadań mogą poruszać się po planszy, aby wziąć element z taśmy produkcyjnej, przeszukać kosz na śmieci lub ukraść innemu graczowi fragment jego robota.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Huch! and Friends)
Zawartość pudełka: 4 kostki, 4 płytki stanowiące początek stonóg, 15 płytek z butami, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 4-104.
Czas gry: 10 minut.
Liczba graczy: 2-4; Wiek graczy: 4+.
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sokole oko / pomysł gry Antonina Kwasek ; grafika i rysunki Patrycja Gazda, Wojciech Szwalski ; opracowanie i adaptacja Julia Pogorzelska. - Częstochowa : Adamigo, cop. 2012. - 8 gier (4 dwustronne plansze, 140 tafelków) : tektura, kolor ; w pudełku 3x34x21 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje ; 17 cm).
8 gier edukacyjnych ćwiczących refleks i pamięć: Bystre oczko, Sokole oko, Skojarzenia, Bingo obrazkowe, Bingo skojarzenia, Bingo oczko, Zgadula, Niby lotek.
Liczba graczy 1-4.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Lotto [Gra] / grafika Gerard Lepianka ; ilustracje Anna Wielbut. - Warszawa :Granna, 2010. - 1 pudełko zawiera : instrukcja ,4 duże obrazki ,24 małe obrazki; 19x19x4 cm.
Wiek gracza: 2-4 lata.
Zabawa polega na wyszukiwaniu szczegółów. Gra ćwiczy spostrzegawczość i koncentrację, rozwija słownictwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolory magii / Wei-Min Ling ; ilustracje Tomek Larek. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2019. - 1 pudełko ; 13,5x13,5 x5 cm.
Czas gry: 20 min.
Zawartość pudełka: 6 wież (5 wież w różnych kolorach + 1 wieża z torem rund), 38 kart składników, 2 żetony postaci, 6 tajnych kart, 2 karty pomocy, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2 graczy w wieku od lat 10.
Strategia, planowanie, emocje! Odwiedzaj wieże i gromadź dostępne tam magiczne składniki. Wykorzystuj je do rzucania zaklęć. Im więcej zgromadzisz składników, tym więcej punktów zdobędziesz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Filia w Tyliczu
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Totalne zasmoczenie / Jan Madejski ; ilustrator Wojciech Stachyra. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Zielona Sowa, copyright 2020. - 1 pudełko ; 21x14x4 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 48 żetonów Bohaterów, 26 kart Smoków, 12 żetonów Tarczy, karta Amuletu Totalnego Zasmoczenia, 5 kart Pomocy, instrukcja.
Gra dla 2-5 graczy. Czas rozgrywki 20-30 minut.
Czarodziej Almanak użył Amuletu Totalnego Zasmoczenia i przejął kontrolę nad mieszkańcami Smoczej Puszczy. Teraz naciera ze swoją armią na Miasto za Murem, aby obalić króla Jacentego! Piątka bohaterów: smok Gniewko, królewna Izabela, rycerz Sergiusz, rumak Łomot i Fochmistrzyni Rozczesalska stają im naprzeciw! Gra na spostrzegawczość, spryt i szybkość, której fabuła osadzona jest w świecie książek z serii „Smocze opowieści” autorstwa Marcina Mortki. Wciągająca, szybka rozgrywka dostarczy wielu emocji najmłodszym graczom i fanom przygód Izabeli i Gniewka. [Nota Wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Filia w Tyliczu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyspa Kwitnącej Wiśni / projektant gry Kalle Malmioja; ilustrator Ossi Hiekkala; tłumaczenie instrukcji Jakub Niedźwiedź. - [Bielsko-Biała] : Wydawnictwo Lucrum, [2019]. - 40 kostek zasobów, 6 kart początkowych, 60 kart architektów, 8 kart specjalnego punktowania, 5 kart kolejności graczy, 5 kart podsumowania punktacji, instrukcja; 18x13x4 cm.
Liczba graczy: 2-5; Czas gry: 30 min; wiek 8+
Unikalna mieszanka gry karcianej i puzzli, w której o pasujące nam elementy musimy twardo zawalczyć z przeciwnikami. Nieszablonowe połączenie mechaniki trick-taking i układania własnej planszy. Fabuła gry: cesarz Japonii zebrał architektów i nakazał, aby u podnóża góry Fudżi powstało miasto godne jego Cesarstwa. Architekci, czyli gracze przystępują do zadania. Każdy dobiera karty, aby jak najlepiej zrealizować swój projekt zabudowy Wyspy. Powstają miasta, jeziora, lasy i fabryki... Wszystko jest ocenianie i punktowane. Wygrywa gracz-architekt, który stworzy najbardziej prestiżowy projekt miasta. Dzięki unikalnemu mechanizmowi gry żadna rozgrywka nie będzie przypominała poprzedniej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakręcone robale / pomysł i zasady gry: Krzysztof Matusik ; ilustracje: Anna Cywińska. - Częstochowa : KUKURYKU Julia Pogorzelska, [2019]. - 1 gra (96 tafelków o wymiarach 50x50 mm, notes z tabelą wyników, instrukcię) : karton, plastik, kolor ; w pudełku + instrukcja
Liczba graczy: 2-4. Wiek: 5+
Zakręcone robale to wciągająca i emocjonująca gra dla całej rodziny. Celem gry jest ułożenie jak najwięcej długich gąsienic. Czyj robal będzie najdłuższy? Kto będzie miał ich najwięcej? Kto wykaże się sprytem i logicznym myśleniem? Zadanie nie jest łatwe, bo robaczki trzeba stworzyć z poplątanych elementów. Wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej punktów za swoje okazy. Pamiętaj! Każdy robal musi mieć głowę i ogon. Zestaw zawiera: - 96 tafelków o wymiarach 50 x 50 mm - instrukcję
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Dobra gra w dobrej cenie!)
W pudełku: 23 karty liter, 1 karta jokera, 16 kart kategorii, 10 pustych kart kategorii, 28 SłowoStworków, instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas gry 20 min.
W grze "SłowoStworki" zadaniem graczy jest wymyślanie słów zaczynających się na daną literę i należących do określonej kategorii (np. miasto na literę "M"). Wszyscy gracze wymyślają słowa jednocześnie, dzięki czemu gra dostarcza wielkich emocji! Jeśli grałeś w grę "SłowoStwory", musisz sprawdzić "SłowoStworki"!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Tytuł oryginału: "Das kleine böse Buch" 2017.
Interaktywna książka grozy i zabawa dla odważnych dzieci. Czy masz wystarczająco dużo lat, by ją przeczytać? Mała złowroga książka ma wielkie marzenie: chce być naprawdę złą książką, podobnie jak inne, wielkie złe księgi. Ma jednak problem – aby się to wydarzyło potrzebuje pomocy czytelnika – jako (nie ma co ukrywać) narzędzia – aby dostać się na właściwą… złą drogę! Wciągnięty w sprytną grę książki czytelnik przekonuje się, że ma towarzystwo – innego czytelnika, który chcąc odkryć i wykraść tajemnicę – czarodziejskie zaklęcie tkwiące w książce, utknął na amen w jej stronicach. Skomplikowane? Ależ skąd! Prawdziwie skomplikowane są zagadki, która książka przygotowała dla swojego czytelnika. Po raz pierwszy zapewne poznacie książkę, której nie da się czytać tradycyjnie – kartka za kartką. Ta książka jest trochę jak escape room, w którym jesteś uwięziony, dopóki nie ułożysz wszystkiego w odpowiedniej kolejności i uwolnisz tajemnicę zła, którą chce posiąść książka. A po drodze, żeby nie zapomnieć, że to tylko zabawa, książka opowie czytelnikowi kilka historii z dreszczykiem. Dajcie się wciągnąć, to dopiero początek złowrogiej serii książek… Ta książka to literackie narzędzie do otwierania drzwi dla dzieci, które wciąż nie czytają same i unikają klasycznego tekstu. Sam zaangażujesz się w zabawną treść i w rozwiązywanie wciągających zagadek. Dzieci, które już teraz lubią czytać, mogą doświadczyć interaktywnej przygody podczas czytania. Sonja Kessen, kulturradio Zignoruj wszelkie reklamy, szybko skręć do księgarni, jeśli zobaczysz tę okładkę, ponieważ jeśli przeczytasz tylko notę okładkową, wciągnie cię na dobre… Maren Bonacker, "Gießener Allgemeine Zeitung" Tak, ty! Szybko! Otwórz mnie i zacznij mnie czytać! Proszę! Potrzebuję cię, by stać się naprawdę złą książką. Jako królika doświadczalnego, rozumiesz? Ale ostrzegam, nie jestem lekturą dla małych tchórzy i panikarzy. Moje zagadki i opowieści są autentycznie paskudne. A jeśli nie będziesz ostrożny, pozostaniesz uwięziony na zawsze w jednym z moich lochów. Ale ty mi wyglądasz na świetnego czytelnika! Chyba zdobędziesz się na odwagę, by zacząć mnie czytać. A może nie? Nie znamy prawdziwej tożsamości autora, Magnusa Mysta. On sam nazywa siebie "magiem" – a przecież wszyscy wiemy, że magowie nie istnieją. Ale on istnieje, chyba że książki tworzą siły nadprzyrodzone. W końcu umowę z wydawcą podpisał, ale, mimo wydania paru książek, nadal się nie ujawnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/Pf (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mam Cię! : kto kogo? [Gra planszowa] / autor gry: Martin Nedergaard Andersen. - Chwaszczyno : Alexander, [2016]. - 1 gra (4-częściowa plansza labiryntu, 7 żetonów, 55 kart) : karton, tektura, kolor ; 26x25x6 cm + instrukcja (14, [2] strony : ilustracje ; 15 cm).
(Gry Planszowe)
Dwa warianty gry – podstawowy i zaawansowany – zapewniają graczom możliwość doboru stopnia trudności.
Gra przeznaczona dla 2-6 graczy, wiek 5+.
Niezależnie od pory roku – czy to wiosną, jesienią, czy latem – szczeniaki i kotki ganiają się w plątaninie ogrodowego labiryntu. Śledź wzrokiem ich drogę przez zawiłości korytarzy z żywopłotów i bądź pierwszym, który dostrzeże, kto kogo dogoni. Kiedy odkryjesz, które z nich napotkają na siebie, złap odpowiedni żeton (jeden lub kilka). Żetony wymieniaj na karty.Ten gracz, który zbierze ich najwięcej, wygrywa grę. MAM CIĘ! to rodzinna i dynamiczna gra, w której liczy się umiejętność koncentracji i szybki czas reakcji. Ma proste zasady, co pozwala nawet bardzo małym dzieciom na pełne dołączenie do zabawy. Tym co wyróżnia tą grę jest nietypowa plansza, która składa się z 4 oddzielnych kawałków, które przekładamy przed każdą rozgrywką w zależności od wskazania karty. Dzięki temu mamy aż 96 możliwych ułożeń planszy i pewność, że gra nigdy się nie znudzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piraci 7 mórz [Gra] / Oleksander Newskiy, Oleg Sidorenko ; ilustracje: Denys Martynets, Leonid Androschuk, Pavel Romanov, Dymyro Kryvinis ; tłumaczenie: Monika Żabicka. - Ukraina : Igames, 2017. - 1 gra (1 plansz, 1 plansz pomocnicza, 28 kart postaci, 31 kart przygód, 60 kart łupów, 6 żetonów czaszek, 12 żetonów rytuałów, 4 żetony korsarzy, 4 żetony 40/80 skrzyń, 30 znaczników yin-yang, 1 tekturowa linijka, 1 plansz przygód, 4 znaczniki punktacji, 1 znacznik pierwszego gracza, 1 znacznik ostatniej rundy, 44 kości) : papier, plastik ; w pudełku blaszanym 26,5x26,5x4 cm + instrukacja (15, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 26x26 cm).
Czas gry: 60 min.
Liczba graczy: 2-4.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 20,00 zł.
Gra zakupiona w ramach projektu "Wypożyczalnia zabawek edukacyjnych", realizowanego w ramach budżetu partycypacyjnego na 2018 r.
Piraci 7 Mórz to innowacyjna, szybka gra planszowa, w której każdy gracz zostaje kapitanem pirackiej floty, a jego zamiarem, jak to u Piratów bywa, będzie wzbogacenie się niskim kosztem i nakładem pracy wyrywając towar z ładowni kupieckich karawel.. źródło opisu: https://www.rebel.pl/product.php/1,1523/103735/Piraci-7-Morz.htmlhttps://www.rebel.pl/product.php/1,606/9665/Wsiasc-do-Pociagu-Europa.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Dinozaury / [ilustracje Benedetta Nigelli ; tlumaczenie z j. włoskiego Jan Nowak]. - Kielce : Jupi Jo!, copyright 2020. - [12] stron : ilustracje kolorowe ; 18x18 cm.
(Motoryka Smyka)
(Zabawa i Nauka)
Opis według okładki.
Okładka wliczona w numerację książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Strażacy / ilustracje Benedetta Nigelli ; tłumaczenie z j. włoskiego Jan Nowak. - Kielce : Jupi Jo!, copyright 2021. - [12] stron : ilustracje ; 18x18 cm.
(Motoryka Smyka)
(Zabawa i Nauka)
Strażacy to kartonowa książka z serii Motoryka Smyka, która spodoba się najmłodszym dzieciom. Maluch będzie poznawał prace strażaków i nauczy sie wielu nowych słów. Dowie sie, jak są ubrani strażacy, co robią, kiedy usłyszą alarm, i jak wygląda akcja ratunkowa. Uwagę dzieci przyciągną nie tylko ilustracje, ale także liczne ruchome elementy, które zapewnią wspaniałą, pełną niespodzianek zabawę. Maluch może manipulować, przekręcać i przesuwać elementy. Zabawa ze Strażakami doskonale wpłynie na rozwój motoryki i sprawności manualnej najmłodszych. Książeczka ma zaokrąglone rogi, więc jest bezpieczna dla dzieci. Zachęcamy jednak dorosłych, by wspólnie z najmłodszymi czytelnikami poznawali niespodzianki ukryte w środku. Moc atrakcji, jakie oferuje ta książka, sprawi, że maluchy będą chętnie odkrywać ją na nowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy 2-8.
Czas gry 10-20 min.
Na pudełku: Gra do nauki angielskiego.
Czy nauka angielskiego musi być nudna? Dzięki grze "Bójka na słówka" nie tylko nie musi, ale też na pewno nie będzie! Szukasz sposobu, żeby zachęcić Twoje dziecko do nauki języka? A może chcesz poszerzyć własne słownictwo lub przypomnieć sobie podstawowe zwroty? W obu przypadkach "Bójka na słówka. Gra do nauki angielskiego" to pozycja w sam raz dla Ciebie. Gry towarzyskie to hobby, które staje się coraz popularniejsze wśród Polaków. Można dzięki nim spędzić miło czas w gronie rodziny i znajomych, ale i przećwiczyć nieco nasz umysł, pamięć, a nawet nauczyć się czegoś nowego. Dzięki "Bójce na słówka" nie tylko poszerzysz swój zasób słownictwa - ta gra pozwoli Ci też poćwiczyć refleks i spostrzegawczość w atmosferze świetnej zabawy. To fantastyczna pozycja, która dzięki różnorodności poziomów, tematyki i wariantów gry nigdy się nie znudzi! Dzięki prostym zasadom "Bójka na słówka" nadaje się dla różnych grup wiekowych - w grę mogą grać zarówno dzieci, jak i starsze osoby. Świetnie sprawdzi się w gronie rodziny lub znajomych. Gra składa się ze 105 kart z kolorowymi ilustracjami oraz angielskimi słówkami. Są one podzielone na poziomy trudności oraz kategorie tematyczne, takie jak dom, zwierzęta, transport czy czas wolny. Mamy do dyspozycji aż trzy warianty gry dostosowane do umiejętności i poziomu graczy. Jeśli więc chcemy zasiąść do "Bójki na słówka" z dzieciakami, które jeszcze nie potrafią czytać, nie ma problemu. Z drugiej strony może macie ochotę na językowy pojedynek z osobami, które znają już angielski? I taki wariant gry znajdziecie. Autorzy gry pomyśleli też o przydatnym dodatku: jest nim obrazkowy słowniczek, który rozwieje wszelkie wątpliwości językowe w czasie rozgrywki. Autorkami "Bójka na słówka. Gra do nauki angielskiego" są Patrycja Zakaszewska i Ewa Norman. Pierwsza z nich ma na swoim koncie również takie gry jak: "Kieszonkowiec matematyczny. Trzy po trzy", "Kieszonkowiec przyrodniczy. Zoo liga" oraz "The Investigation. Angielski z kryminałem". Druga z pań jest autorką książki przeznaczonej do nauki języka angielskiego pt. "Angielski. Gramatyka w biegu A1-B2"".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej