Gry edukacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(34)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Gry i zabawki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Poezja
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(28)
nieokreślona
(10)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Centrala - Wypożyczalnia
(9)
Centrala - Czytelnia
(1)
Filia nr 1
(20)
Filia nr 3
(3)
Filia w Tyliczu
(2)
Filia w Bereście
(6)
Autor
Franczyk Anna
(4)
Krajewska Katarzyna
(3)
Dziewięcka Ewa
(2)
Kasdepke Grzegorz
(2)
Krella-Moch Aneta
(2)
Martyna Ewa
(2)
Niewola Dorota
(2)
Ahmed Hannah
(1)
Barańska Małgorzata (pedagog)
(1)
Bartkowicz Marek (1960- )
(1)
Baum Heike (1963- )
(1)
Blanco Laura
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Bzowska Lucyna
(1)
Carbonell Silvia
(1)
Conroy Don
(1)
Curto Rosa Maria (1951- )
(1)
Davidson Susanna
(1)
Eichhorn Jutta
(1)
Fostowicz-Frelik Łucja
(1)
Frelik Grzegorz
(1)
Frączek Agnieszka (1969- )
(1)
Fuks Agata
(1)
Furukawa Masumi (1916- )
(1)
Gispert Carlos
(1)
Graszka-Petrykowski Dariusz
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Grzegołowska-Klarkowska Helena
(1)
Hänsch Sandra
(1)
Iwaszkiewicz Maria (1924- )
(1)
Jabłońska Anna
(1)
Jakubowski Bronisław
(1)
Janczarski Czesław (1911-1971)
(1)
Jałowiec Magdalena
(1)
Kabat Jan
(1)
Kownacka Renata
(1)
Kozdroń Agnieszka Autor
(1)
Kozdroń Agnieszka. Autor
(1)
Krajewska Katarzyna (pedagog)
(1)
Krummel Theora
(1)
Lewańska-Tukaj Katarzyna
(1)
Makowska Jolanta
(1)
Millán Julia
(1)
Miłuńska Alicja
(1)
Miłuński Filip
(1)
Peral
(1)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(1)
Rovira Francesc
(1)
Segarra Merce
(1)
Sobkowiak Monika
(1)
Stadtmüller Ewa
(1)
Stoppard Miriam (1937- )
(1)
Swędrowska Małgorzata
(1)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(1)
Szymaszek Aldona
(1)
Vidal José A
(1)
Vopel Klaus W
(1)
Vopel Klaus W. (1940- )
(1)
Wensky Gabriele
(1)
Wierzchosławska Katarzyna
(1)
Wilczkowa Maria
(1)
Wilson Chris
(1)
Wąsowska Agata (1972- )
(1)
Zarawska Patrycja
(1)
Zielińska Ewa (pedagog)
(1)
Żelewska Agnieszka (1964- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(33)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Rodzice
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Pedagodzy
(1)
Przedszkola
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Powieść amerykańska
(3097)
Powieść polska
(2336)
Powieść angielska
(1565)
Kobieta
(1400)
Literatura polska
(1110)
Gry edukacyjne
(-)
Poezja polska
(1098)
Literatura dziecięca polska
(801)
Rodzina
(781)
Literatura młodzieżowa polska
(761)
Przyjaźń
(647)
Miłość
(630)
Opowiadanie polskie
(626)
Powieść francuska
(617)
Tajemnica
(581)
Pamiętniki polskie
(503)
Opowiadanie dziecięce polskie
(500)
Powieść młodzieżowa polska
(495)
Publicystyka polska
(441)
Relacje międzyludzkie
(425)
Śledztwo i dochodzenie
(413)
Zwierzęta
(407)
Wojna 1939-1945 r.
(376)
II wojna światowa (1939-1945)
(362)
Dramat polski
(337)
Zabójstwo
(326)
Żydzi
(313)
Wojsko
(311)
Powieść rosyjska
(310)
Małżeństwo
(288)
Pisarze polscy
(288)
Język polski
(286)
Uczucia
(283)
Życie codzienne
(283)
Powieść niemiecka
(280)
Poezja dziecięca polska
(275)
Literatura
(260)
Dziecko
(259)
Rodzeństwo
(254)
Nastolatki
(250)
Dzieci
(245)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(244)
Sekrety rodzinne
(244)
Historia
(239)
Polska
(225)
Powieść norweska
(225)
Trudne sytuacje życiowe
(216)
Dziewczęta
(206)
Policjanci
(205)
Filozofia
(204)
Polacy za granicą
(204)
Magia
(203)
Literatura młodzieżowa angielska
(196)
Osoby zaginione
(196)
Psy
(190)
Kultura
(188)
Powieść młodzieżowa angielska
(179)
Arystokracja
(172)
Wychowanie w rodzinie
(172)
Relacja romantyczna
(170)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(168)
Boże Narodzenie
(166)
Dziennikarze
(166)
Władcy
(166)
Ludzie a zwierzęta
(165)
Teatr polski
(162)
Podróże
(160)
Sztuka
(160)
Wybory życiowe
(160)
Literatura dziecięca angielska
(154)
Matki i córki
(154)
Duchowieństwo katolickie
(146)
Uczniowie
(143)
Literatura amerykańska
(134)
Aktorzy polscy
(132)
Reportaż polski
(132)
Lekarze
(131)
Politycy
(123)
Wakacje
(123)
Powieść kanadyjska
(119)
Aktorzy
(118)
Powieść obyczajowa
(118)
Rody
(117)
Literatura dziecięca
(114)
Gry i zabawy umysłowe
(112)
Literatura angielska
(112)
Młodzież
(111)
Chłopcy
(110)
Dziadkowie i wnuki
(110)
Opowiadanie rosyjskie
(110)
Satyra polska
(110)
Uprowadzenie
(109)
Powieść hiszpańska
(108)
Armia Krajowa
(106)
Ojcowie i córki
(105)
Przestępczość zorganizowana
(105)
Koty
(104)
Powieść dziecięca angielska
(104)
Ruch oporu
(104)
Śmierć
(104)
Listy polskie
(103)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Elementarze
(1)
Gry komputerowe dla dzieci
(1)
Gry komputerowe edukacyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(1)
Poezja dziecięca angielska
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Wiersze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Psychologia
(2)
Pedagogika,oświata,edukacja
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka powstała z myślą o dorosłych i dzieciach, którzy mogą się razem bawić w to, co służy rozwojowi integracji sensorycznej. Po publikację sięgną więc osoby pracujące z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych, nauczyciele przedszkoli i klas młodszych, a także rodzice i dziadkowie. Zabawy z towarzyszącymi im wierszykami zostały podzielone na pięć części odnoszących się do sposobu odbierania bodźców z otoczenia. Są to: propriocepcja, układ przedsionkowy, dotyk, słuch i wzrok. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Tyliczu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Klub Przedszkolaka)
W pudełku: 45 kart z zagadkami, 4 kawałki sera i kółeczka do notowania wyników, instrukcja.
Gra dla 1-4 osób.
Prosta i lubiana gra edukacyjna dla najmłodszych. Gra polega na odgadnięciu rymowanych zagadek. Łamigłówki są skonstruowane w prosty sposób, a system nagród (w postaci serka) motywuje dzieci do kontynuowania rozgrywki i chłonięcia wiedzy. Tytuł doskonale nadaje się do nauki koncentracji i słownictwa. Wiek: 4+ Liczba graczy: 1 - 4 Zawartość pudełka: - 45 kart z zagadkami - 4 kawałki sera i kółeczka do notowania wyników - instrukcja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt. : ponad 100 gier, zabaw i refleksji kształtujących cnoty i wartości.
Radość, przyjaźń, wybaczenie, miłość, odwaga, solidarność, uczciwość, szczerość, wdzięczność... To cnoty i wartości niezbędne, by wychować szczęśliwego, spełnionego i mądrego człowieka o harmonijnej osobowości i prawym sumieniu. Każdy z 52 rozdziałów (na każdy tydzień roku) proponuje wartość lub cnotę, nad którą pracujemy, zawsze w odniesieniu do codziennych doświadczeń dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Filia w Bereście
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podtytuł z okładki: „Propozycje bloków tematycznych, zabaw i metod aktywizujących aktywizujących klasach I–III” „Chciałybyśmy, aby nasze propozycje były impulsem dla kreatywnych nauczycieli w tworzeniu swoich jednostek tematycznych. Wszystkie nasze propozycje są bowiem bardzo plastyczne i łatwo poddają się modyfikacji (możemy wykorzystać tylko pewne fragmenty lub łączyć elementy kilku metod), pozwalają na swobodny wybór tematyki, zróżnicowanie stopnia trudności. Można je więc swobodnie zmieniać, przetwarzać i dostosowywać do swoich potrzeb. Polecamy je także w przedszkolu, świetlicy i na zajęciach pozalekcyjnych itp. Tworząc program, założyłyśmy, że dzieci będą się uczyły całościowo, poprzez uaktywnianie różnych zmysłów i całego ciała. Celem naszych propozycji jest nauka poprzez działanie, często w małych grupach. Staramy się, aby zajęcia były atrakcyjne dla uczestników, budziły ich ciekawość i zaskakiwały. Szczególny nacisk kładziemy na rozwijanie umiejętności kluczowych, kształcenie twórczego myślenia, wyobraźni, samokontrolę i samoocenę. Dlatego też oparłyśmy się na elementach metod [...] przynoszących doskonałe efekty. Myślimy tu przede wszystkim o pedagogice zabawy Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów i Animatorów KLANZA, a także o metodach C. Freineta, M. Montessori, W. Sherborn, stymulacji twórczego myślenia. Często stosujemy elementy dramy: pantomimę, wchodzenie w role, stop-klatki, rzeźby oraz historyjki sceniczne, ćwiczenia w ciszy, podróże w wyobraźni. Ponieważ termin „uczenie się” rozumiemy szeroko, uważamy, iż w pojęciu tym mieszczą się elementy wychowawcze. Mamy na myśli kształtowanie określonych postaw, akceptację, tolerancję, „budowanie” pozytywnej atmosfery w zespole i wzajemnego zaufania, poczucie bezpieczeństwa. Dlatego też proponujemy wiele działań ułatwiających wejście w grupę, zabaw „na dobry początek”, rozluźniających, relaksujących, niekiedy nawet terapeutycznych”. (fragmenty wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 372.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce znajdują się odpowiedzi na ponad 1400 fascynujących pytań typu : Co to jest zając morski? Jakie zwierzę nazywa się nogą pelikana? Ponadto są tu strony "zdumiewających faktów", gdzie w kilku zdaniach opisane są największe niezwykłości świata przyrody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58/59 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Bereście
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każda z tych książek zawiera propozycje projektów przewidzianych dla odpowiednich grup wiekowych. Dotyczą one istotnych zagadnień, a mianowicie przyrody oraz komunikacji, czyli sposobów porozumiewania się. Autorki, krok po kroku, przedstawiają realizację tychże projektów, proponując zadania do wykonania, ćwiczenia, obserwacje, eksperymenty, przekazując wiadomości, a nawet włączając do projektu rodziców. Książki są świetnym pomysłem na ciekawe zajęcia grupowe, to szczególna propozycja dla nauczycieli i wychowawców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 155-156.
W polecanej książce przedstawiono przykładowe zabawy i karty pracy do wykorzystania w procesie diagnozowania. Opracowane przez autorki propozycje mogą być zastosowane w różnorodnych sytuacjach, w zależności od inwencji nauczyciela terapeuty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z porażeniem mózgowym, z zaburzeniami emocjonalnymi, z zaburzeniami z zakresu motoryki, mowy, myślenia pojęciowego, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, umiarkowanym i niesprawnymi ruchowo. Zebrane i opisane w tej publikacji zabawy i ćwiczenia są dużą pomocą w zwalczaniu wszelkich deficytów rozwojowych dzieci młodszych o specjalnych potrzebach edukacyjnych; mogą być wykorzystane zarówno w pracy indywidualnej z dzieckiem, jak też stanowić część zajęć z mniejszymi grupami dzieci. Priorytetowym celem opracowanej pozycji jest pomoc w umożliwieniu dzieciom niepełnosprawnym zdobycia wiedzy i umiejętności na miarę ich możliwości, w warunkach przedszkola ogólnodostępnego, kształtowanie właściwych interakcji międzyosobowych, kształtowanie postaw otwartości i samoakceptacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z porażeniem mózgowym, z zaburzeniami emocjonalnymi, z zaburzeniami z zakresu motoryki, mowy, myślenia pojęciowego, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, umiarkowanym i niesprawnymi ruchowo. Zebrane i opisane w tej publikacji zabawy i ćwiczenia są dużą pomocą w zwalczaniu wszelkich deficytów rozwojowych dzieci młodszych o specjalnych potrzebach edukacyjnych; mogą być wykorzystane zarówno w pracy indywidualnej z dzieckiem, jak też stanowić część zajęć z mniejszymi grupami dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trzeci rok życia dziecka - to szalenie ważny okres rozwojowy. Jest to przecież czas konstruowania własnego "Ja" i podążania ku innym ludziom, aby ich poznać, zrozumieć i pokochać. W tym czasie krystalizuje się także dziecięca ciekawość świata i nastawienie do samodzielnego poznawania i działania. Od sposobu wychowania w trzecim roku życia zależy w dużej mierze to, czy będzie ono rozumne, odważne i mądre, czy zalęknione i bezradne. Doprawdy warto wspomagać trzylatka w jego rozwoju, bo opłaci się to stokrotnie. Żeby robić to mądrze, trzeba jednak orientować się w możliwościach rozwojowych maluchów i wiedzieć, jak z nimi postępować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Bereście
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 37
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. I/N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 80(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Rozwój przez zabawę, to główne przesłanie książki zawierającej praktyczne scenariusze organizowania czasu wolnego dzieciom i młodzieży w sposób bezpieczny i atrakcyjny zarazem. Zabawa wpływa na rozwój inteligencji wielorakich, kształtuje kompetencje społeczne, wzmacnia poczucie własnej wartości, pomaga w zarządzaniu emocjami, wyposażając dziecko w umiejętności niezbędne do tego, by w dorosłym życiu mogło podjąć z sukcesem określone społeczne role. Książka zawiera scenariusze zabaw, propozycje gier i projektów, które z założenia mają zabezpieczać potrzeby rozwojowe dzieci i młodzieży, nadając oddziaływaniom pedagogicznym i rodzicielskim głębszy wymiar w aspektach: - kształtowania kompetencji komunikacyjnych, - kształtowania kompetencji społecznych, - budowania poczucia własnej wartości, - rozwijania potencjału jednostek, - umiejętnego zarządzania emocjami. Celem zabaw przedstawionych w książce jest ukształtowanie jednostki stabilnej emocjonalnie, świadomej własnych zasobów, o wysokim poczuciu własnej wartości, otwartej na społeczne życie, z poczuciem współodpowiedzialności za tworzenie społecznej rzeczywistości, która ukierunkowana przez pedagogizację dorosłych świadomie w życiu zarządzać będzie swoim wszechstronnym rozwojem. Dzieci i młodzież uczestnicząc w proponowanych zabawach, grach i projektach wzmocnią obszary związane z: - rozwojem intelektualnym, - rozwojem fizycznym, - rozwojem społecznym, - rozwojem emocjonalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Bereście
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej