Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
nieokreślona
(3)
Placówka
Centrala - Wypożyczalnia
(4)
Centrala - Czytelnia
(1)
Filia nr 1
(2)
Autor
Domaradzki Krzysztof (1989- )
(1)
Filipiak Janusz (1952- )
(1)
Fowler Alan (1927- )
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
McIver Meredith
(1)
Milewska Mariola
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Morżoł Ilona
(1)
Sala Józef
(1)
Stempel-Gancarczyk Karina
(1)
Stone Brad (1971- )
(1)
Trump Donald J. (1946-)
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Hotelarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Hotelarstwo
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Sukces
(2)
Zarządzanie
(2)
Amazon.com
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Comarch
(1)
Filipiak, Janusz (1952- )
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Negocjacje
(1)
Organizacja
(1)
Prakseologia
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Samorealizacja
(1)
Start-up
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Autobiografia
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1148)
Edukacja i pedagogika
(389)
Socjologia i społeczeństwo
(279)
Kultura i sztuka
(228)
Religia i duchowość
(206)
Zarządzanie i marketing
(7)
Literaturoznawstwo
(197)
Medycyna i zdrowie
(178)
Podróże i turystyka
(178)
Biologia
(162)
Psychologia
(140)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(126)
Etnologia i antropologia kulturowa
(101)
Hobby i czas wolny
(96)
Kultura fizyczna i sport
(87)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(82)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(67)
Językoznawstwo
(55)
Geografia i nauki o Ziemi
(52)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(44)
Fizyka i astronomia
(42)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(36)
Rozwój osobisty
(36)
Kulinaria
(33)
Filozofia i etyka
(31)
Styl życia, moda i uroda
(31)
Architektura i budownictwo
(30)
Nauka i badania
(30)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(26)
Inżynieria i technika
(22)
Media i komunikacja społeczna
(22)
Ochrona środowiska
(18)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(14)
Chemia
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(14)
Rolnictwo i leśnictwo
(13)
Transport i logistyka
(13)
Archeologia
(11)
Matematyka
(11)
Praca, kariera, pieniądze
(9)
Dom i ogród
(6)
Astronomia
(1)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Historia i nauki pomocnicze
(1)
Kuchnia i gotowanie
(1)
Literatura
(1)
Miss Polski
(1)
Paleontologia
(1)
Pedagogika,oświata,edukacja
(1)
Polska
(1)
Przyroda
(1)
Rodzina
(1)
Rolnictwo i Leśnictwo
(1)
Socjologia i społeczeµstwo
(1)
Zabawy i gry
(1)
historia
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dlaczego się udało : filozofia i strategie twórcy Comarchu / Janusz Filipiak ; współpraca Krzysztof Domaradzki. - Wydanie I. - Kraków : Znak Litera Nova, 2022. - 405, [10] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 25 cm.
Poznaj sekret sukcesu twórcy Comarchu. Biznesmenem został po czterdziestce, milionerem po pięćdziesiątce. Przez lata mieszkał z rodziną w kawalerce, a dzisiaj wypłaca sobie wielomilionową pensję. Prowokator i kapitalista, filozof i zagorzały kibic. Jak to się stało, że profesor Akademii Górniczo-Hutniczej razem z grupą studentów stworzył firmę, która od ponad 25 lat podbija światowy rynek? W swojej bezkompromisowej autobiografii założyciel Comarchu pokazuje wielki biznes od kuchni: opowiada, jak robiło się interesy w latach 90., dlaczego kupił Cracovię oraz jak udało mu się przekształcić naukowy start–up w nowoczesną korporację opartą na wartościach i ludziach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Jak skutecznie negocjować / Alan Fowler ; [tłumaczenie Ilona Morżoł]. - Wydanie 2 poprawione. - Warszawa : Petit, 2001. - 188 s. ; 21 cm.
(Dobra Komunikacja)
Z tej książki dowiesz się : - czym w istocie jest negocjowanie i jak odróżnić je od innych form rozmowy zawodowej - jak formułować realne cele, dobierać odpowiednią taktykę i planować skuteczne strategie - jak oceniać siłe drugiej strony - w jaki sposób wzmacniać własną argumentację - jak rozróżniać typy negocjatorów i metody manipulacji - gdzie są granice ustępstw i kiedy trzeba sięgać po sankcje - kiedy lepiej negocjować przez telefon niż twarzą w twarz - w jakich sytuacjach absolutnie nie podejmować negocjacji Książka Jak skutecznie negocjować pochodzi z wydawnictwa PETiT. Autorem książki jest Alan Fowler. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, negocjacje Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 316.47 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce kompleksowo przedstawiono zasady organizacji oraz funkcjonowanie obiektu hotelarskiego. Autorzy przedstawili: rolę obiektów noclegowych we współczesnej gospodarce; tworzenie struktury funkcjonalnej takiego obiektu i jej główne elementy; kształtowanie komórek organizacyjnych przedsiębiorstwa hotelarskiego i ich zakres pracy; najistotniejsze cechy osobowości i niezbędne kwalifikacje hotelarzy; charakterystykę grup i segmentów gości hotelowych; zasady komunikacji między gospodarzami a gośćmi; reklamacje usług hotelowych oraz kwestie bezpieczeństwa i higieny pracy w obiekcie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niech Cię widzą w sieci! : blog lub serwis branżowy od podstaw / Grzegorz Miłkowski. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 141 stron : ilustracje ; 21 cm.
Content is the king! Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hotelarstwo : usługi, zarządzanie, procesy koncentracji / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 300 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Książka prezentuje rolę hotelarstwa na rynku turystycznym, oraz ukazuje kierunki zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu. Publikacja składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej. Rozdział 3 prezentuje składniki głównej, cząstkowej usługi hotelowej, tj. usługi zakwaterowania. Kolejny rozdział 4 przedstawia m.in. istotę gastronomii i jej rolę w hotelarstwie, zakres usług gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju. W rozdziale 5 scharakteryzowano główne usługi dodatkowe w hotelach. Rozdział 6 przedstawia specyfikę zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim. Rozdział 7 ukazuje funkcje głównych służb hotelu. Końcowy rozdział 8 prezentuje procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie. Praca jest wynikiem wieloletnich zainteresowań naukowych Autora. Książka jest adresowana głównie do studentów studiów ekonomicznych i wychowania fizycznego, studiujących na kierunku „turystyka i rekreacja”. Pomyślana jest jako opracowanie służące prowadzeniu wykładu z przedmiotu „podstawy hotelarstwa”. Może być także przydatna osobom i menedżerom zarządzającym firmami hotelarskimi.
Książka jest adresowana głównie do studentów studiów ekonomicznych i wychowania fizycznego, studiujących na kierunku „turystyka i rekreacja”. Pomyślana jest jako opracowanie służące prowadzeniu wykładu z przedmiotu „podstawy hotelarstwa”. Może być także przydatna osobom i menedżerom zarządzającym firmami hotelarskimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Czytelnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Blisko dziesięć lat temu dziennikarz agencji Bloomberg, Brad Stone, pisał o powstaniu Amazona – niepozornego przedsiębiorstwa handlowego, które wyrosło na giganta sprzedaży online. Od tego czasu Amazon nieustannie się rozwijał, tworząc nowatorskie produkty, takie jak Alexa, i rewolucjonizując liczne branże. W tym czasie zatrudnienie w firmie wzrosło pięciokrotnie, a jej wartość osiągnęła ponad miliard dolarów. Imperium Jeffa Bezosa, niegdyś mieszczące się w garażu, teraz obejmuje cały świat. Amazon rozprzestrzenił się na niemal wszystkie branże: spożywczą (sieć supermarketów Whole Foods), rozrywkową (Prime Video), IT (Amazon Web Services), medialną („The Washington Post”). Można śmiało powiedzieć, że żyjemy w świecie zarządzanym, zaopatrywanym i kontrolowanym przez firmę Amazon i jej wizjonerskiego założyciela. W książce Wszechmocny Amazon Brad Stone z właściwą sobie wnikliwością przedstawia proces przemiany małej firmy stawiającej pierwsze kroki w handlu detalicznym w jeden z najpotężniejszych i budzących największy respekt podmiotów globalnej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
W tej książce Donald Trump uczciwie i bezkompromisowo opisuje własne porażki i sposoby wydostawania się z matni, a także pokazuje, jak radzić sobie na co dzień w trudnym świecie biznesu. Jego zasady są proste, jasne i czytelne: jeśli chcesz zdobyć szczyt, musisz walczyć o swoje. Bez liczenia na łut szczęścia i taryfę ulgową. Bez samozadowolenia i lekceważenia przeciwników. Bez zamykania oczu na problemy, ale także bez wiecznego zamartwiania się. Jeśli będziesz pracować z pasją i wytrwale, krok po kroku i dzień po dniu, osiągniesz upragniony cel. Jeśli chcesz odnieść sukces w dowolnej dziedzinie, zapoznaj się z przemyśleniami tego niezwykłego fightera, przeczytaj 10 najważniejszych wskazówek i zastosuj się do nich. A potem... zdobywaj własne szczyty i każdego dnia sięgaj po więcej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej