Nauczyciele
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(56)
Forma i typ
Książki
(54)
Publikacje dydaktyczne
(41)
Proza
(16)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Druki ulotne
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Poezja
(1)
Dostępność
wypożyczone
(34)
dostępne
(32)
nieokreślona
(9)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Centrala - Wypożyczalnia
(37)
Centrala - Czytelnia
(2)
Filia nr 1
(10)
Filia nr 3
(23)
Filia w Bereście
(4)
Autor
Zabdyr Łukasz
(19)
Cieszyńska Jadwiga (1955- )
(11)
Cybula Joanna
(11)
Zabdyr Łukasz (1975- )
(11)
Cieszyńska Jagoda (1955- )
(10)
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(9)
Dudzińska Iwona
(7)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(2)
Alloway Tracy Packiam
(1)
Ayres A. Jean (1920-1988)
(1)
Bala Joanna
(1)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Bednarek Tomasz (1969- )
(1)
Blakemore Sarah-Jayne
(1)
Boguszewska Anna (pedagog)
(1)
Bonilla Rocio (1970- )
(1)
Booth Anne
(1)
Bugajska Agnieszka (nauczycielka)
(1)
Cabała Monika
(1)
Cieszyńska Jagoda
(1)
Colina Donatella
(1)
Dobroń Anna
(1)
Dudek Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Foremniak Katarzyna
(1)
Giese-Szczap Klaudia
(1)
Gołota Małgorzata
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Janiszewska Katarzyna (literatura dla dzieci)
(1)
Jarosz Anna (filolog)
(1)
Karasińska Małgorzata
(1)
Karzewska Bożena
(1)
Kiepiela-Koperek Aneta
(1)
Kleszcz Ewa (tłumacz)
(1)
Korendo Marta
(1)
Kowalska Iwona
(1)
Kozdroń Agnieszka Autor
(1)
Kozdroń Agnieszka. Autor
(1)
Kukuła Katarzyna (aktorka.)
(1)
Kulik Maria
(1)
Kutylak-Hapanowicz Agnieszka
(1)
Kątna Mirosława (1949- )
(1)
Lipińska Anna
(1)
Lutomierska Aleksandra
(1)
Miller Joanne (1960- )
(1)
Miękina-Pindur Jadwiga
(1)
Młynarska Iwona
(1)
Patalon Mateusz
(1)
Pelc Maria (ilustrator)
(1)
Pilch Alicja
(1)
Poźniak Ewa
(1)
Punset Elsa
(1)
Radwańska Anna (1987- )
(1)
Sadowska Anna
(1)
Sanfelippo Ana
(1)
Sepielak Aleksandra
(1)
Sobieska-Szostakiewicz Grażyna
(1)
Sobkowiak Monika
(1)
Sowik Magdalena
(1)
Szczęśniak Sylwia
(1)
Szyszka Katarzyna (pedagog)
(1)
Todys Marta
(1)
Turansky Scott (1957- )
(1)
Tylman Jakub
(1)
Walczewska-Klimczak Grażyna
(1)
Weiner Agnieszka
(1)
Wiktor-Stępień Anna
(1)
Zubrzycka Elżbieta (1954- )
(1)
Łukaszewska Weronika (1993- )
(1)
Świderek Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(25)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(51)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Odbiorca
Dzieci
(3276)
6-8 lat
(2158)
0-5 lat
(1529)
9-13 lat
(1308)
Młodzież
(850)
Nauczyciele
(56)
14-17 lat
(563)
Dorośli
(463)
Rodzice
(120)
18+
(73)
Szkoły podstawowe
(62)
Przedszkola
(41)
Nauczanie początkowe
(37)
Szkoły średnie
(33)
Szkoły ponadgimnazjalne
(20)
Grupa wiekowa Dzieci
(16)
Logopedzi
(14)
Gimnazja
(10)
Szkoły wyższe
(10)
Klasa 1.
(9)
Pedagodzy
(9)
Chorzy
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Klasa 3.
(7)
Psycholodzy
(7)
Bibliotekarze
(6)
Klasa 2.
(6)
Literatura polska
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(6)
Nauczyciele przedszkoli
(6)
Studenci
(6)
A2 (poziom biegłości językowej)
(5)
B1 (poziom biegłości językowej)
(5)
Klasa 4.
(5)
Klasa 5.
(5)
Klasa 6.
(5)
Licea
(5)
5-8 lat
(4)
6-9 lat
(4)
Grupa wiekowa Młodzież
(4)
Technikum
(4)
9-10 lat
(3)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(3)
Klasa 1
(3)
Lekarze
(3)
Literatura amerykańska
(3)
Szkoły zawodowe
(3)
16+
(2)
5-7 lat
(2)
9-17 lat
(2)
A1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Animatorzy kultury
(2)
Fizjoterapeuci
(2)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(2)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(2)
Interniści
(2)
Klasa 3
(2)
Klasa 8.
(2)
Lekarze rodzinni
(2)
Literatura angielska
(2)
Niewidomi
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Psychoterapeuci
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura polska
(1)
0-8 lat
(1)
11-14 lat
(1)
11-15 lat
(1)
13-16 lat
(1)
14-17
(1)
17+
(1)
2001
(1)
3-10 lat
(1)
6-12 lat
(1)
6-8
(1)
9-13
(1)
Alpiniści
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Chłopcy
(1)
Dietetycy i żywieniowcy
(1)
Dzieci 6-8 lat
(1)
Dzieci 9-13 lat
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukatorzy
(1)
Ekonomiści
(1)
Hematolodzy
(1)
Hotelarze
(1)
Klasa 2
(1)
Klasa 7
(1)
Klasa 7.
(1)
Kobieta
(1)
Kobiety
(1)
Literatura francuska
(1)
Ludzie kultury
(1)
Matki
(1)
Menedżerowie
(1)
Mężczyzna
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(15)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Język polski
(30)
Czytanie
(19)
Wymowa
(16)
Sylaby
(15)
Wychowanie przedszkolne
(13)
Czytanie ze zrozumieniem
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Gry edukacyjne
(3)
Integracja sensoryczna
(3)
Uczucia
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dzieci
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Lęk
(2)
Onomatopeja
(2)
Arteterapia
(1)
Biblioterapia
(1)
Czytelnictwo
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z depresją
(1)
Dziecko z mutyzmem wybiórczym
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Ilustracje
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Kamishibai
(1)
Kreatywność
(1)
Logopedia
(1)
Metoda KLANZY
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Mowa
(1)
Mutyzm wybiórczy
(1)
Mózg
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież z depresją
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka czytania
(1)
Neurobiologia
(1)
Nieśmiałość
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Podróże
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Prawa dziecka
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Reforma oświaty
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzina
(1)
Samobójstwo
(1)
Samogłoski
(1)
Samookaleczenie
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoły
(1)
Tajemnica
(1)
Terapia zabawą
(1)
Trema
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Uczniowie
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Wakacje
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie moralne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Zachowania samobójcze
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Austria
(1)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Holandia
(1)
Litwa
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Portugalia
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(32)
Opracowanie
(21)
Opowiadania i nowele
(15)
Poradnik
(15)
Broszura
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Opracowania
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Powieść młodzieżowa angielska
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wiersze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(42)
Psychologia
(10)
Medycyna i zdrowie
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Pedagogika,oświata,edukacja
(1)
56 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.1)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Wprowadza samogłoski prymarne – a, u, i według sposobu, który powtarza się przy każdym nowym materiale. Samogłoski przyporządkowane są do różnych sytuacji z życia malucha, tak aby mogły służyć komunikacji. Dzięki umiejętności odczytywania i wypowiadania samogłosek dziecko może samodzielnie czytać specjalnie skonstruowane książeczki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.6)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Zeszyt szósty wprowadza litery t i d. Dziecko przyzwyczaiło się już do codziennego rytuału czytania i oswoiło z proponowaną metodą odczytywania sylab i całych wyrazów. Nauka czytania słów z literami t oraz d powinna przebiegać zgodnie z zasadami ustalonymi w poprzednich zeszytach serii „Kocham Czytać”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.7)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Rytuał odczytywania nowych spółgłosek w sylabach i wyrazach jest już dziecku znany, dzięki temu nauka z każdą kolejną książeczką staje się coraz łatwiejsza. Mały czytelnik potrzebuje teraz o wiele mniej czasu na zdobywanie nowych umiejętności. Ważne jest jednak, aby wprowadzać go w świat słowa pisanego poprzez język mówiony. Dlatego staramy się opowiadać o sytuacjach przedstawionych na rysunkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.8)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Oto ósmy już zeszyt z serii „Kocham Czytać”. Wprowadzane tutaj głoski k i g są często zastępowane przez łatwiejsze do wymówienia t i d. Czytanie sylab zbudowanych z tych spółgłosek jest więc doskonałym ćwiczeniem logopedycznym. Przestrzenność tych liter sprawia wielu dzieciom, będącym u progu nauki czytania, spore kłopoty. Dlatego tak ważne jest połączenie nauki ich odczytywania z przekazem emocjonalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.10)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Ze wstępu Autorki : „Czytanie sylab zbudowanych ze spółgłosek oznaczonych dwuznakami (sz i rz) jest trudnym zadaniem. Nie należy uczyć dziecka nazw poszczególnych liter w dwuznakach! To właśnie dlatego dzieci mają nawyk nazywania poszczególnych liter, a nie głosek. Przyzwyczajenie takie utrudnia czytanie ze zrozumieniem. Dziecko od pierwszej chwili powinno wiedzieć, iż mamy do czynienia z jedną głoską, która ma dwa znaki. Konieczne jest także wprowadzanie sylab z literą oznaczoną jako ż. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko popełnienia przez dzieci błędów ortograficznych. Podczas nauki czytania trzeba pamiętać o niezmiennej kolejności etapów: powtarzanie, rozumienie, nazywanie (samodzielne odczytywanie)”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 3
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.11)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Ze wstępu Autork i: „Czytanie sylab zbudowanych ze spółgłosek, z których jedna jest oznaczona dwuznakiem (Dz) jest nowym wyzwaniem dla dziecka. Nie wolno podawać dziecku nazw liter w dwuznakach! To właśnie dlatego dzieci nabierają przyzwyczajeń nazywania poszczególnych liter w dwuznakach, co bardzo utrudnia czytanie ze zrozumieniem. Ważne jest, żeby od pierwszej chwili przekazać informację, iż mamy do czynienia z jedną głoską, która ma dwa znaki. Nie należy także nazywać liter, mimo że dorośli mają takie właśnie przyzwyczajenia i często mówią: to litera „ce”. Jeśli podaje się dziecku informacje w tej formie, skupia się ono podczas czytania tekstów na obrazie liter, a nie na znaczeniu słów. Dlatego tak ważne jest, by ćwiczyć automatyzm rozpoznawania sylab poprzez etapy: powtarzanie, rozumienie, nazywanie (samodzielne odczytywanie)”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.12)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
W kolejnej książeczce pojawiają się nowe sylaby z ł i ch. Są w niej stałe i znane już dobrze dziecku elementy: biedronki, pszczółki, babki z piasku, Janek i Jagoda itd. Tradycyjnie, pod koniec zeszytu, Autorka proponuje samodzielne czytanie słów i zdań z nowo poznanymi literami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.13)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
W kolejnej książeczce pojawiają się nowe sylaby z cz i dż. Tradycyjnie już, pod koniec zeszytu, Autorka proponuje samodzielne czytanie słów i zdań z nowo poznanymi literami. Oglądając z dzieckiem obrazki, ma się także doskonałą okazję do przekazywania wiadomości o otaczającym świecie. Można wówczas bez nadmiernego dydaktyzmu mówić o tym co dobre a co złe, dając małemu czytelnikowi podstawy etyki, ucząc go empatii i życzliwości dla ludzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.15)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Ze wstępu Autorki: „W wyrazach takich jak ćma i ciastko czy dźwig i dziadzio podawanie reguł zapisu nie spełnia swojej funkcji, bowiem dzieci powinny uczyć się czytać na drodze naturalnych połączeń słuchowych i wzrokowych. Chodzi bowiem o to, by dziecko nie przywoływało reguły podczas czytania i pisania, ale wykonywało te czynności automatycznie. Wówczas możliwe będzie odczytywanie sensu, czyli czytanie ze zrozumieniem. Czytając dziecku sylaby, należy zwiększyć natężenie głosu podczas realizacji spółgłosek tak, aby dziecko zwróciło uwagę na jednakowe brzmienie głosek”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona jest dla terapeutów, logopedów, pedagogów, nauczycieli przedszkoli, rodziców i opiekunów dzieci zdrowych oraz dzieci z różnymi zaburzeniami rozwojowymi. Opisuje w sposób przystępny wszystkie sfery rozwojowe dzieci od pierwszego miesiąca do zakończenia szóstego roku życia (tj. motoryka, spostrzeganie wzrokowe, słuchowe, mowa, zabawa, także rozwój społeczny). Podaje wiele przykładów ćwiczeń stymulujących dla każdego etapu rozwojowego. Dodatkowo posiada rozdział zawierający wskazówki dotyczące wczesnej nauki czytania. Autorki są terapeutkami z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju mowy oraz z różnorodnymi zespołami chorobowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Kolorowanka zawiera 40 rysunków konturowych, starannie wybranych z 15 zeszytów serii "Kocham Czytać". Zeszyt do kolorowania, wraz z poradnikiem dla rodziców i nauczycieli "Kocham uczyć czytać", stanowi zankomite uzupełnienie serii logopedycznej "Kocham Czytać"[okł.].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.17)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Teksty i ćwiczenia skierowane są do dzieci młodszych w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz starszych. Ćwiczenia kształcą tak ważną umiejętność jak czytanie ze zrozumieniem krótkich tekstów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z. 3)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Teksty i ćwiczenia skierowane są do dzieci młodszych w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz starszych. Ćwiczenia kształcą tak ważną umiejętność jak czytanie ze zrozumieniem krótkich tekstów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z. 4)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Teksty i ćwiczenia skierowane są do dzieci młodszych w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz starszych. Ćwiczenia kształcą tak ważną umiejętność jak czytanie ze zrozumieniem krótkich tekstów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z. 5)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Teksty i ćwiczenia skierowane są do dzieci młodszych w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz starszych. Ćwiczenia kształcą tak ważną umiejętność jak czytanie ze zrozumieniem krótkich tekstów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.9)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Teksty i ćwiczenia skierowane są do dzieci młodszych w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz starszych. Ćwiczenia kształcą tak ważną umiejętność jak czytanie ze zrozumieniem krótkich tekstów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.14)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Teksty i ćwiczenia skierowane są do dzieci młodszych w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz starszych. Ćwiczenia kształcą tak ważną umiejętność jak czytanie ze zrozumieniem krótkich tekstów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z. 2)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Dzięki metodzie zastosowanej przez autorkę nawet duletnie dziecko opanuje sztukę czytania.[okł].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Karty tablic złożone luzem zadrukowane dwustronnie.
Propozycje 150 zabaw ruchowych narodziły się z konieczności zapewnienia narzędzi potrzebnych do rozwijania sprawności motorycznej i praksyjnej dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, a także dzieci starszych ze stwierdzonymi deficytami rozwojowymi. Zgodnie z wynikami najnowszych badań w tej dziedzinie proponujemy 150 zabaw, których celem jest poprawa: • percepcji i kontroli ciała, • równowagi i motoryki dużej, • koordynacji ręka-oko i motoryki małej, • sprawności grafomotorycznej, • sprawności praksyjnej niezbędnej do czynności samoobsługowych i do nauki pisania. Przedstawione w książce propozycje aktywności można wykorzystać w przedszkolu lub szkole, w domu, a także w ramach zajęć wczesnego wspomagania rozwoju czy rehabilitacji. Opis każdej zabawy zawiera wskazówki dotyczące wieku dziecka, celu aktywności, formy pracy (indywidualna, w parze, w grupie), potrzebnych materiałów, czasu trwania, przebiegu oraz możliwych modyfikacji i wariantów. Ostatni element opisu jest bardzo ważny, bo pozwala dostosować zabawę do potrzeb dziecka, zwiększyć jego elastyczność poznawczą i rozwijać umiejętność generalizacji. W aneksie znajduje się kilkadziesiąt kart roboczych do wykorzystania podczas zabaw, do tomu dołączone zostały również kolorowe plansze do konkretnych gier. Książkę kierujemy do wszystkich, którzy zajmują się rozwojem dziecka - nauczycieli, wychowawców, terapeutów rozwoju neuro- i psychomotorycznego, ale też do rodziców, którzy chcą pomóc swoim dzieciom zdobywać nowe umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Bereście
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej